اعتراف مهم دادستان كل سابق امريكا درباره ترور دانشمندان ايران
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

یک دانشمند دیگر ایران، مصطفی احمدی روشن، در اثر انفجار بمبی که به اتومبیل‌اش متصل شد، ترور شده است. این پنجمین دانشمند ایرانی است که هدف تروریست‌هایی قرار می‌گیردکه در عرض دو سال گذشته در ایران فعال بوده اند.  چهارتا از این حملات تروریستی موفق شدند قربانيان خود را به قتل برسانند. این عملیات در واقع افزایش مرگ بار فعالیت‌های مخفی جنایت‌باری است که توسط امریکا و اسرائیل و تروریست‌ها و مامورین مخفی بومی آنان در ایران علیه دولت و مردم ایران صورت می‌گیرد.

در حالی‌که وزیر امور خارجه هیلاری کلینتون هرگونه دخالت آمريكا در این اعمال را انکار کرده است، ولی واقعیت مهم و غیر قابل انکار اینست که دولت‌های امریکا و اسرائیل علنا ایران را دشمن نامیده و به بهانه تلاش ایران برای تولید انرژی هسته‌ای علنا اعلام کرده‌اند که از هر وسیله ممکن  ـ از جمله حمله نظامی ـ برای تغییر حکومت ایران استفاده خواهندکرد.

ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در واقع تلاشی برای ترساندن مردم ایران، تحریک آنها به مخالفت با دولت خویش و در عین حال به انحصار در آوردن تحقیقات اتمی و تولید برق اتمی توسط آمریکا و اسرائیل است. هدف آنها جلوگیری از دستیابی ایران به استقلال صنعتی و تکنیک و فن‌آوری است که استقلال ایران وآزادی مردم آن وابسته و متکی به آن است.

کسانی که گذشته را فراموش می‌کنند محکوم به تحمل تکرار آن هستند.  آیا شاه را بیاد می‌آوریم - همان کسیکه از جانب امریکا 25 سال بر مردم ایران حکومت کرد، برنامه عظیمی برای تولید انرژی هسته‌ای داشت و قصد داشت از ضایعات سوخت هسته‌ای استفاده و آن را غنی‌سازی کند ؟ آیا می‌دانیم میلیاردها دلاری که شاه از محل ثروت مردم ایران صرف خرید اسلحه کرد صرف بخشی از هزینه تحقیق، توسعه و تکامل و تولید تسلیحاتی گردیدکه اکنون به وسیله آنها ایران را تهدید می‌کنیم؟

در عرض چند دهه ای که از فرار شاه می‌گذرد تحریمات، خرابکاری‌ها و تهدیدات ما علیه ایران به سطح جدیدی از تصمیمات خطرناک رسیده - تصمیماتی که به موجب آن اقدام به اعزام ناو هواپیمابر اتمی، ناوشکن‌ها و زیردریایی‌های متعدد به خلیج فارس کرده و تحریمات سخت‌تری بر تجارت و حتی فروش نفت به ایران تحمیل کرده‌ایم. کلیه‌ي این تهدیدات در واقع تهدیدات علیه صلح و تجاوز به قوانین بین‌المللی به شمار می‌روند.

یک جامعه دادگر و عادل هیچ نوع منافعی در جلوگیری از پیشرفت صلح آمیز سایر کشورها و مردم آنها ندارد.

با جنگی دیگر برای نفت مخالفت کنید.

با تسلط دولت خارجی بر ایران- و سایر کشورها- و استثمار ایران توسط شرکت های خارجی مخالفت‌کنید.

ما از کلیه‌کسانی که مخالف جنگی دیگر با ویرانی‌ها و مرگ و میر عظیم هستند می‌خواهیم که در این ساعت به شدت خطیر و مهلک صدای خود را در مخالفت با آن بلند کنند.

رمزی کلارک

16 ژانویه 2012


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه